Program 2. nap

8.00-9.30       Reggeli a szálloda éttermében (a szállóvendégeinknek). 
9.35-9.55       Dohányboltok kiaknázatlan kommunikációs eszközei - kicsiktől a  nagyokig
Schwedics Ágnes, creative strategy director, STARSKI
Hogyan  válhat egy Nemzeti Dohánybolt egyedivé? Milyen marketingmegoldások alkalmazhatók arra, hogy üzletünket megkülönböztessük. 
10.00-10.30   Ártalomcsökkentés: Alternatív termékek, termékalternatívák
                        (Kerekasztalbeszélgetés)
10.35-10.40   5 perc business - JTI Hungary Zrt. 

ÜZLETTÉR

10.45-11.05   A trafik és ami benne van
Hajnal Dóra, vezető tanácsadó, Nielsen
A dohánybolt megszűnt a cigarettavásárlás szent szentélye lenni: mind inkább helyet követel magának a kiskereskedelem szövetében. Az aktuális trendek ismeretében az egységekben kapható FMCG-kategóriákról árnyalt képet kaphat, miközben a szezonális kínálatot is szem előtt tartva reflektálhat a fogyasztói igényekre.
11.10-11.20   Az FMCG termékek ereje
Tóth Zoltán, vezérigazgató, DigInStore
11.25-11.45   Trendek az égetett szeszek piacán, optimális portfólió
Belovai Csaba, kereskedelmi igazgató, Zwack Unicum Nyrt.
11.50-11.55   5 perc business - HELL ENERGY Magyarország Kft.
Az aludoboz a jövő csomagolása

Pantl Péter, nemzetközi kommunikációs és marketingigazgató
12.00-12.05   Sör a trafikban
Kiss Norbert, Off-trade marketing specialista, Dreher Sörgyárak Zrt.

12.10-12.50   KÁVÉSZÜNET

12.55-13.15   Egy trafikos, aki jobbá teszi a világot
Szöllősi Balázs, tulajdonos, Spiritstore
A világ nem túl vidám hely mostanság, de lehet jobb! Ebben nekünk is felelősségünk van, tegyük meg amit meg tudunk tenni, mert az nem kevés! A jótétemények pedig mindig megtérülnek üzletileg, emberileg egyaránt.
13.20-13.50   Legyél több jó szakembernél!
Vízi Tamás, Speciális Üzleti Partnerek osztályának vezetője, Philip Morris Magyarország Kft.
13.55-14.15   Mindent megteszel a munkavállalódért?
Dr. Csernus Imre, pszichiáter

14.20    Konferenciazárás, ebéd

 

 

Rendezvényünkre a hazai dohánytermék-kiskereskedőket várjuk!
A konferenciarészvétel KIZÁRÓLAG dohánytermék-kiskereskedők számára lehetséges, a jegyvásárlás felülbírálási jogát fenntartjuk! A jelentkezési lapon, kérjük, ne felejtse el megadni engedélyszámát!

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles).

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk  ki a megadott elektronikus címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.